SJEDIŠTE GRADSKE UPRAVE:
Glavna 35, 40323 Prelog; Tel: +385 (40) 645 301

Održana početna konferencija projekta "Za obitelj II"

08.04.2022

U velikoj multimedijalnoj dvorani Poduzetničkog centra Prelog, održana je početna konferencija projekta ZA OBITELJ II. Grad Prelog Korisnik je bespovratnih sredstava projekta, čije je financiranje osigurala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014. – 2020., u iznosu od 5.999.910,00 kuna. Sredstva su dobivena iz Poziva „Nastavak unaprjeđenja usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja“ čiji je cilj doprinijeti usklađivanju poslovnog i obiteljskog života obitelji s uzdržavanim članovima uključenima u programe ranog i predškolskog odgoj i obrazovanja kao i unaprjeđenje usluga kroz produljenje radnog vremena dječjih vrtića. Upravljačko tijelo samog projekta je Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, dok je Posredničko tijelo (PT2) Hrvatski zavod za zapošljavanje, Ured za financiranje i ugovaranje projekata Europske unije.

Konferenciji su nazočili gradonačelnik Grada Preloga Ljubomir Kolarek, predstavnici 5 dječjih vrtića partnera na projektu, DV „Fijolica“ Prelog, DV „Vesela loptica“ Prelog, DV „Kockavica“ Sveta Marija, DV „Klinčec“ Donja Dubrava i DV „Žibeki“ Čakovec, načelnici te predstavnici Općina Sveta Marija, Donja Dubrava i Donji Vidovec, Nikola Hren, predstojnik Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područnog ureda Čakovec, pročelnica Upravnog odjela za upravu i društvene djelatnosti Grada Preloga Miljenka Radović i pročelnik Upravnog odjela za razvoj Grada i projekte Miroslav Hržić. U ime domaćina, Korisnika projekta, sve je pozdravio gradonačelnik Grada Preloga Ljubomir Kolarek, a u ime partnera na projektu, ravnateljica Dječjeg vrtića „Fijolica“ Prelog Brankica Mezga. O samom projektu i provedbenim aktivnostima predstavili su voditeljica projekta Matea Vadla i koordinator projektnih aktivnosti Luka Lisjak.

Planirane aktivnosti projekta su osiguravanje usluge produljenog radnog vremena dječjih vrtića kod svih partnera i to za 4 sata produljenja, što će kroz provedbeno razdoblje iznositi 7200 sati pružene usluge. Planira se zapošljavanje 21 odgojitelja, 9 kuharica i 9 spremačica, zapošljavanje stručnih suradnika: kineziologa, odgojitelja za rano učenje engleskog jezika, te mobilnog stručnog tima koji čine logoped, pedagog i psiholog. Svi navedeni biti će zaposleni na 50% radnog vremena, odnosno na 4 sata kao što je i produljenje radnog vremena kod svih partnera. U uslugu produljenog radnog vremena dječjih vrtića planira se uključenje 195 djece za koje će biti osigurana i prehrana za vrijeme korištenja usluge. Projektom je također planirano osposobljavanje odgojitelja i stručnih suradnika/radnika s naglaskom na osposobljavanje u području socijalnih usluga temeljem kojih će se ostvariti mogućnost razvoja novih posebnih programa dječjih vrtića čime se povećava kvaliteta usluge u istima. U sklopu projekta planira se uključenje gotovo 300 osoba što je veliki doprinos za cjelokupnu zajednicu.

 

Korisni linkovi

Žiro-račun i OIB

IBAN: HR3923900011835500002
Hrvatska poštanska banka d.d. Zagreb

OIB: 55624885874

Kontakt

SJEDIŠTE GRADSKE UPRAVE
Glavna 35,
40323 Prelog karta

CENTRALA:
Tel: +385 (40) 645 301
Faks: +385 (40) 638 691
Email: ured-grada@prelog.hr