Prostor Dravskog blaga koji obuhvaća područje od Preloga preko Svete Marije i Donjeg Vidovca do Donje Dubrave od ove je godine bogatiji za novu, trajnu i funkcionalnu outdoor infrastrukturu. U sklopu projekta Razvoj outdoor turističke ponude na području Dravskog blaga – FAZA II postavljeno je ukupno 20 drvenih totema sa smjerokaznim pločama čime je zaokružena osnovna signalizacija za sve rekreativce, šetače i cikloturiste koji istražuju ovo vrijedno područje.
Ovi totemi, izrađeni od lameliranog drva i obilježeni prepoznatljivim logotipom Dravskog blaga, jasno će upućivati na smjerove kretanja, udaljenosti do sljedećih točaka i najbližih prirodnih i kulturnih atrakcija na području četiri jedinice lokalne samouprave pritom stvarajući cjelovitu i logički povezanu outdoor mrežu. Svaka lokacija prethodno je definirana terenskim obilaskom i potvrđena u suradnji jedinica lokalne samouprave čime je osigurano da signalizacija prati stvarne potrebe korisnika i logiku kretanja na terenu.
Projektom je, osim same izrade i montaže totema, provedeno i detaljno trasiranje mikrolokacija, izrada grafičkih predložaka te usklađivanje sadržaja smjerokaza između svih partnera na projektu. Rezultat je ujednačena i moderna signalizacija koja omogućava jednostavniju orijentaciju, sigurnije kretanje i kvalitetniji boravak u prirodi. U sljedećim fazama projekta planirana je i aktivacija posebne web i mobilne aplikacije koja će povezati sve označene rute i korisnicima omogućiti detaljnu navigaciju kroz Dravsko blago.
Dravsko blago tako dobiva novu vrijednost i to ne samo u infrastrukturnom smislu već i u jačanju zajedničkog identiteta destinacije. Uz postojeće prirodne ljepote, mrežu putova i bogatu tradiciju, postavljanje totema predstavlja važan korak prema razvoju cjelovitog outdoor proizvoda koji će domaćim i stranim gostima omogućiti da ovo područje dožive na još neposredniji način. Više o samome projektu možete pronaći na službenim stranicama: https://dravskoblago.hr/
Projekt je sufinanciran sredstvima Fonda za udružene turističke zajednice Hrvatske turističke zajednice u iznosu od 19.000,00 eura kao i sredstvima Turističke zajednice Grada Preloga te općina Svete Marije, Donjeg Vidovca i Donje Dubrave. Njegova realizacija dio je dugoročnog nastojanja da Dravsko blago postane prepoznatljiva, održiva i cjelogodišnja outdoor destinacija.
